Torstaina Liitu sai tikit pois. Valitettavasti haava oli tulehtunut, joten piinasta Liitu ei vieläkään päässyt: antibioottikuuri 10 pv, haavan putsausta ja suihkuttelua - niin, ja tötterö päässä pitää vieläkin kulkea. Eläinlääkärin mukaan kuluneella viikolla tulehtuneita haavoja on ollut paljon. Lieneekö syynä todella inhottavat ilmat. Olemmehan mekin kyllä putsanneet ja kuivanneet Liitun jokaisen lenkin jälkeen, mutta ei sitä kyllä ihan hiustenkuivaajalla ole kuivattu... Ensihätään kehiteltiin haavasuojus lenkkejä varten collegehousujen lahkeesta. Liitu ei vaikuttanut kovin tyytyväiseltä:

1082945.jpg
Tosi kivaa hei olla jossain lahkeessa... Mistä toi mamma saa kaikki nää loisteliaat ideansa?

Tänään, 24.11.2007, on Liitun syntymästä kulunut 2 vuotta!!! Onnea isolle Liitulle! Virallisesta synttärikuvasta ei tullut kauhean onnellisen näköinen:

1082947.jpg
Olisko tän tötterön voinut ottaa pois edes kuvauksen ajaksi? (-Ei, koska sä olet rakas koira heti jyrsimässä sitä haavaa ja sen takia se on, ettet sä vahingossakaan jyrsi sitä...)

Toisessa kuvassa ilme on jo vähän iloisempi:
1082948.jpg
Mä saan varmaan jonkun lahjan. Oliskohan se luu?

Kyllä lahjaksi luukin tuli, mutta tuli jotain muutakin. Eikä Liitu taaskaan ollut kovin ilahtunut...

1082951.jpg
Voi pieru! Tällai kumipuku! Ensin mut sullotaan lahkeeseen ja nyt tämmöseen kumiseen haalariin. Mä en kestä tätä häpeää. Onneks ulkona on pimeetä suurimman osan ajasta, mä en kestäis jos mun frendit, esimerkiks Konsta ja Leka näkis mut tämmösessä puvussa...

1082953.jpg
Mä en oikeesti kestä... Miten tän kans kävellään? Miten mä voin tehdä lenkkiä ilman että mä taivutan tassuja? Tällai tönkösti multa menee jo vartti yhden metrin kävelemiseen. Voi itku...

Onneksi lahjaluu piristi vähän mieltä. Eiköhän siihen pukuun totu. Tottuihan sitä tötteröönkin!