Liitusta on tullut oikein uhmaikäinen kiukkupussi.

314515.jpg

Mee pois mun sohvaltaa-aa-aa-aa... Sä makaat mun paikallaa-aa-aa.... Tää on mun sohva....

Erään työpäivän jälkeen kotona odotti mielenkiintoinen arvoitus: Minkä esineen Liitu on pistänyt kappaleiksi?

314514.jpg

Oikea vastaus: oman ruokakuppinsa

Liitu on ihan lyhyessä ajassa venähtänyt korkeutta oikein reilusti. Neitokaisen säkä on nyt 65 cm ja paino 30 kg. Hän on vähän semmonen rimppakinttu:

314535.jpg

Karva on muuttunut aika paljon sakemanni -tyyppiseksi. Pois lukien nuo karvaiset housut  takajaloissa, jotka ovat ihan omantyyppiset...

314539.jpg

... ja törröttävät valkoiset enkelin siivet olkapäissä. =)

Ja toihan se joulupukki lahjojakin!

314516.jpg

Speedy tiesi heti, mikä on homman nimi. Paketissa on jotain jänskää mulle!

314517.jpg

Liitua ei paljon paketti kiinnostanut - paitsi se, mikä oli Speedyllä.

314520.jpg

Jee, täällä on mulle luu, nami nami nami nami!!!

314523.jpg

Liitukin sai luunsa kun paketin avauksessa vähän avustettiin.

Pikkuista Sheikkiäkin käytiin joulun pyhinä tervehtimässä. Toinen oli ihan surkeana kun joutui syliin - olisi pitänyt päästä leikkimään isojen kavereiden kanssa!

314543.jpg

Joulun vietto runsaine syömisineen on raskasta aikaa:

314526.jpg

Ei enää luita eikä ulkona peuhaamista... Ei jaksa...

314531.jpg

Eikö tässä talossa saa ikinä nukkua!!???