87668.jpg

Aina hetkittäin me pötkytellään ihan sulassa sovussa, tassu tassussa...

87669.jpg

... paitsi jos päivystetään ruokapöydän ääressä. Silloin voi tulla pientä taistelua siitä, kumpi sen mahdollisesti putoavan leipäpalan saa. Tosin sieltä ei koskaan putoa mitään, mutta toivossa on hyvä elää...

87670.jpg

Välillä Speedy koettaa päästä niskan päälle vaikka minä olen sille kertonut että tässä taloudessa nainen on päällikkö...

87671.jpg

Nooh... Sallitaan nyt miestenkin joskus päästä äijäilemään...

87672.jpg

Ottaa kuitenkin vähän pattiin...

87673.jpg

En minä pöydältä tota leipää ja kinkkua edes huomannut! Kunhan tässä nyt istuksin...

87674.jpg

Vie nyt se kamera sinne mihin ei aurinko paista... Pieleen meni tämäkin...

87675.jpg

Speedy luovutti, onko mulle mitään?

87676.jpg

Tuolla ulkona autossa oli joku koira ja se haukkui meille. Varmuuden vuoksi menin mamin selän taakse piiloon. Nyt täältä ikkunan takaa voin jo vähän murista, vrouvrouvrou, siitäs saat vieraileva hukka!

87677.jpg

Annetaas sittenkin Speedyn hoitaa tää haukkumispuoli, mä tässä otan vähän rennommin.

87678.jpg

Jaa nyt ne lähti!? Okei: HAU HAU!! MURRURRRURRRR! VROUUU! VUH!

87679.jpg

Remuu... Onko mun ihana Remu täällä jossain... Haloo...

87680.jpg

Ei näy ketään. Remuu...! Ei olla nähty moneen päivään!!! Kulje tästä ohi jooko, kulje nyt!!

87681.jpg

Nyyh, ei Remua... Turhaan ootan mä takana aidan.... Snirf!