Liitu on käsittämätön The Riiviö. Sellaista asiaa ei ole vielä keksitykään, mitä se ei saisi puremalla säipäleiksi. Seuraavassa kuvassa "Isoille koirille" tarkoitettu solmu -lelu. Tehtävä: etsi solmu...

270783.jpg

Speedy-pappakaan ei saa hetken rauhaa...

270784.jpg
Toi kattoo tollai tosta ikkunasta ulos... Jos se ei heti pian huomaa mua, mä näykkäsen sitä jalasta...

-
LIITU! EI KIUSAA SPEEDYÄ!!!!

270785.jpg
Jaa mää vai? Tässähän minä olen pötkötellyt ihan nätisti koko ajan... Se en ollu ma!

Vaan sittempä löytyi lelu, jota ei taatusti hevillä rikki saa!
270787.jpg

Paitsi jos Speedy osallistuu Liitun kanssa talkoisiin...

270789.jpg

Liitun meille tulosta on kulunut aikaa pian vuosi. Koko sinä aikana emme ole Miehen kanssa olleet ilman koiria yötä poissa kotoa. Nyt oli kovasti aikomus tällainenkin asia toteuttaa: Minä ja Mies kylpylälomalle, Liitu ja Speedy koirahoitolaan!

270790.jpg
Päästäis jo...Noi vaan pakkaa ja kykii tuolla jotain...

270791.jpg

JOKO MENNÄÄN?????

Ja mehän mentiin. Liitu oli hoitolassa heti kuin kotonaan, ei paljoa kotiväki kiinnostanut kun ympärillä oli niin paljon uusia ja erilaisia hajuja! Speedy oli vähän raasumpi, mutta päätti alistua kohtaloonsa kuitenkin. Koko viikonlopun ajan kuikimme Miehen kanssa vähän väliä kännykkää odottaen, koska hoitolasta soitetaan ja käsketään hakea tuo kauhukaksikko pois. Aivan varmasti saavat porttikiellon sinne...

Vaan ei! Sunnuntaina molemmat koirat olivat ihan into piukkana ja hoitolan emännältä saimme kuulla, että hyvin oli mennyt! Liitu oli saanut ulkoilukaverikseen Speedyn lisäksi suursnautseripoika Jedin, jonka kanssa kuulema oli menoa ja meininkiä riittänyt.

Kotona koirut olivat ihan väsyneitä rukkasia:

270793.jpg

Liitu ehkä jopa vähän enemmän kuin Speedy

270796.jpg

Tiistai-iltana töistä kotiin palatessa väsymykselle löytyi toisenlainenkin syy

270801.jpg

Eikä tässä edes vielä kaikki - sitä oli, oli, oli, oli, oli... Tänään soiteltiin jo eläinlääkärille kun toista päivää on vatsa ihan ruikulilla.

270802.jpg

Minä oon pipi...